Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2012

Ο κουμπαρας και τ'ασχημοπαπο!

Καλησπερα σε ολο τον κοσμο!
Ηρθε η ωρα του κουμπαρα!Ενα σπιτακι πουλιων,το οποιο ηταν ρεσω και ηταν κρεμασμενο απο την περγολα,να φωτιζει τις  καλοκαιρινες νυχτες,εγινε με μια μετατροπη,ενας κουμπαρας.Μια πορτουλα φτιαγμενη απο φυλλο αλουμινιου,ντυμενη με πλαστικα φυλλα χρυσωμενα,κλεισαν την τρυπα για να μην χυθουν τα λεφτα εξω!!!!!!
Καμποση χρυσοσκονη επανω,για να χρυσωσουμε το χαπι της αφραγκιας,με την ελπιδα να γεμισει λεφτα και ειναι ετοιμος να ταξιδεψει!Με παιδεψε λιγο η πορτουλα,το πως να την κανω πιο ασφαλη,ν'ανοιγοκλεινει και να μην υπαρχουν μεταλλικα σημεια και πεσει σε κανενα παιδακι και πληγωθει.Την εντυσα με κορδελλα και ασημοχαρτο και κολλησα μετα τα χρυσωμενα φυλλα.
Η πενια τεχνας εργαζεται,λεει η παροιμια κι εγω με τεχνικες αλχημειες,καταφερα και ν'ανοιγοκλεινει και ναναι και ασφαλης.


 
 
 
 
Εχω δει τοσους πολλους κουμπαραδες,ολων των λογιων και πολλοι ηταν αριστουργηματα,που μου ηταν δυσκολο να διαλεξω τι να κανω.Ενας παραπανω λοιπον στη τοση μεγαλη ποικιλια.
Ευχομαι ολοψυχα κι αυτο το bazaar να παει καλα,οπως κι ολα ταλλα.
 
Κι επειδη τα παιδια ειναι το μελλον μας και τα παραμυθια τρεφουν τις παιδικες ψυχουλες με γαληνη,δυο καδρακια ζωγραφισμενα απο μενα,απ'το ομορφο παραμυθι του ασχημοπαπου.Θα πανε στο bazaar του  Νηπιαγωγειου στο Νευροκοπι.
 


 
 
 
 
 
 


 
 
 
 
Ευχομαι καποια στιγμη,να γινονται bazaar για λογους κεφιου και διασκεδασης κι οχι για λογους επιβιωσης,οπως γινεται σημερα.
Η τηλεοραση παιζει τον πρωθυπουργο μας,γι'αυτο σας αφηνω.Απ'τη χαρα μου μ'αυτα που λεει και το πως μας σωζει κανοντας την Ελλαδα ενα απεραντο φτωχοκομειο να επιβιωνει απο φιλανθρωπιες,μουρχεται να σπασω την T.V.Παω να τον καμαρωσω!!!!!!!!!!!!
Σας καληνυχτιζω!!!!!!!
 
 

44 σχόλια:

  1. Μαρία μου τα δώρα σου είναι πολύ όμορφα! Είναι φτιαγμένα με αγάπη για τα παιδιά...κι`αυτό είναι που τα κάνει ιδιαίτερα!...Καλή επιτυχία να έχουν όλα τα bazaar!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Dear Maria, your creations are wonderful and so soulful... made with love for a great cause! Wishing you the best of luck with the Bazaars!
    Polla filia kai kali ebdomada!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρία μου τι όμορφα όσα έφτιαξες!!! Και τον κουμπαρά τον έκανες σούπερ και τα καδράκια είναι πανέμορφα!!! Μπράβο σου! Πολλά φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ , ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΥΜΠΑΡΑ ΣΟΥ!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΣ!!!!
    ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΝΤΑ!!!!!
    ΓΙΑΥΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΝΩΤΙΚΕΣ ΕΝΕΣΕΙΣ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΜΕ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα
    Πολύ όμορφα αυτά που έφτιαξες, μου άρεσαν τα καδράκια σου, αλλά και ο κουμπαράς σου.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαρία μου υπέροχος ο κουμπαράς σου με μια νότα παραμυθιού και μαγείας πολύ μου αρέσει!!!Μπράβο!!Όσο για τα καδράκια σου απλά πανέμορφα!!Φιλάκια και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γειά σου Μαρία μου! Πολύ όμορφος έγινε ο κουμπαράς σου! Αλλά και τα καδράκια σου είναι τρις-χαριτωμένα! Νά'σαι καλά να προσφέρεις πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαρία πολύ όμορφος και γλυκός ο κουμπαράς σου αλλά και τα καδράκια σου πανέμορφα!!
    Νάσαι καλά να προσφέρεις πάντα με τόση αγάπη!!
    Καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαρία.. τυχερό το Νευροκόπι!!!!... απίθανος ο κουμπαράς σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μαρία μου, ό,τι έφτιαξες είναι τόσο όμορφο!!
    Η ευχή σου ευχή μου!!!
    Καλή εβδομάδα να έχεις!!!
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χα,χα,χα! Πολύ μου άρεσε το σχόλιο περί αφραγκιάς! Και τα καδράκια μου αρέσουν, αλλά ο κουμπαράς είναι όλα τα λεφτά! :)
    Καλό απόγευμα Μαρία μου! Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πανεμορφα και το μπαζαρ του νηπ/γειου καλη ιδεα,μπραβο στις συναδέλφισες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαράκι μου πολύ ωραία η μετατροπή που έκανες στο πουλοσπιτάκι!!Εγινε ένας πάρα πολύ όμορφος και χαρούμενος κουμπαράς!!!Και τα πινακάκια πολύ γλυκούλικα!!!
    Αααα και μη την σπάσεις ...τν TV!!Με την αφραγκιά που θάχουμε δεν θα μπορούμε να την αντικαταστήσουμε!!Τώρα θα μου πεις τι τη θέλουμε , αφού πλέον δεν έχουν να μας δείξουν τίποτα, εκτός από τούρκικα!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ο κουμπαράς έγινε φανταστικός...... μπράβο σου! Και ανοιγοκλείνει και η πόρτα!!!!
    Τι είπε ο άνδρας στην TV; Κάνα νέο χαράτσι; Λέω να φτιάξουμε άλλους τρακόσους κουμπαράδες να τους στείλουμε στα παιδιά της Βουλής μη τυχόν και πεινάσουν και διακόψουν το έργο τους.... Τι λες;
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. υπέροχη μετατροπή-))))!!!!Και τα καδράκια,μούρλια είναι,μπράβο Μαίρη!!!!
    καλό βράδυ να έχεις
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημέρα Μαρία μου,
    πολύ όμορφα τα δωράκια σου!!!!!!!!!Ο κουμπαράς απίθανος!!!!!!
    Καλή συνέχεια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Dear Maria, i don' t know why i lost your post...the mistery of technology! By the way, your money box is fantastic and the little pictures are very cute and sweet.
    Have a lovely week end.
    Baci baci
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλησπέρα Μαρία μου, τι κάνεις;
    Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μαρία ειναι πολύ όμορφα όσα έχεις φτιάξει για τα παζάρια ,διαπιστώνω φέτος οτι η ζήτηση για προσφορές ειναι μεγαλύτερη και αυτό πληγώνει όλους μας, γιατί όλοι με χαρά δημιουργούμε και προσφέρουμε ,αλλά κάθε χρόνο πιο πολύ το κράτος φεύγει. Μαρία μου ας κάνει ο καθένας οτι μπορεί για τους συνανθρώπους μας , μην περιμένουμε από κανέναν τίποτα , φιλιά και καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μαρία μου...το σπιτακι του πουλιού..μεταμορφώθηκε πολύ ομορφα σε κουμπαρα....αλλακαι τα κανδράκια σου ομορφα..για ομορφο σκοπο...αλλα αυτό με τον πρωθυπουργο..ηταν το κατι αλλο ακομα γελαω... εμ δεν τους χρειάζεται;;φιλακια πολλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Βρε Μαράκι μου πού χάθηκες; Τι ετοιμάζεις πάλι; Ανυπομονώ να δω.
    Εύχομαι να είσαι καλά ό,τι και να κάνεις.
    Φιλιά πολλά!!!
    Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΞΑΝΑΗΡΘΑ ΕΛΠΙΖΟΝΤΑΣ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
    ΤΟ ΛΟΓΟ ΜΟΥ ΤΟΝ ΚΡΑΤΑΩ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΔΕΣ ΤΙΣ ΦΩΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΑΖΑΡ.
    Ο ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ ΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΟΣ,ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ,ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ.
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!
    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΔΡΟΣΕΡΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μαρακι χαθηκες τα δωρακια σου ειναι πολυ ομορφα!!!!!!Να εισαι καλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Tα πιο ομορφα Χριστουγεννα ευχομαι να περασεις κοντα μ αυτους που αγαπας και οτι ποθησεις να'χεις.ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ .Χρονια πολλα γεμάτα υγεια και του Χριστου η γέννηση ας μας φέρει ευτυχια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Dear Maria, i ' m very sorry for you...i hope you fell better. Thank you for your sweet words. I wish you a Merry Christmas and a happy new year, with all my love.
    Kisses, my dear friend.
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μαρία μου Καλά Χριστούγεννα!!!...
    Εύχομαι να είσαι καλά...κι`ο λόγος που χάθηκες να είναι οι δουλειές των ημερών...
    Πολλές ευχές!..να περάσεις πολύ όμορφα μ`αγαπημένα
    πρόσωπα γύρω σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ!!!!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΟΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μαρία μου περσα να σου ευχηθώ να εχεις μια ομορφη ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ...με υγεια και αγαπη γύρω σου.... ευχωμαι να ειναι όλα καλά.... ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μαρία μου χρόνια πολλά και ο καινούργιος χρόνος να σου φέρει υγεία και ότι άλλο επιθυμείς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Χρόνια πολλά Μαρία μου και χρόνια καλά !! Πάνω απ'όλα υγεία, αλλά και αγάπη και χαρά να φέρει ο νέος χρόνος στο σπιτικό σου! Φιλάκια πολλά και ελπίζω να δούμε σύντομα ανάρτησή σου!
    Όλα καλά?
    Φιλάκια !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μαρία πολλές ευχές για περαστικά!...Άντε Μαράκι μου και να δούμε σύντομα ανάρτησή σου...Καλή Πρωτοχρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μαρία μου....
    Εύχομαι ολόψυχα
    Καλή Πρωτοχρονιά και καλή νέα Χρονιά 2013
    -Υγεία
    - Αγάπη
    -Αισιοδοξία
    -ΟΧΙ ΠΙΑ ΒΙΑ
    -Τύχη

    ………….. ⋱ ⋮ ⋰
    ………….. ⋯ ✰ ⋯
    ………….. ⋰ ⋮ ⋱
    ……… …….*•♥•*
    …… ……. *♥♫♫♥*’.
    … …….. *♥•♦♫••♥*
    ……… *♥☺♥☺♥☺♥*
    ………*♥•♥#♠*♥#♥•♥* ‘
    ……..*♥♫♥♥♫♥♥♫♥♫* ‘
    …….*♥♥☺♥♫♥♫♥☺♥♥*’
    ……*♥♥♣♫♥♣♥♥♣♥♫ ♣♥♥*’
    ….’*♥♥♣♥♫♥♥♫♥♥♫ ♥♣♥♥*’
    ….*~~**~~**~***~~**~~*
    ….(▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓)
    _____███████████
    ♥:♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μαρία..και πάλι εδώ!! σου εύχομαι μία όμορφη και καλή χρονιά!!! να΄σαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Σας χάσαμε..Ευχομαι όλα καλά να είναι...Και σύντομα ξανά στην μπλογκογειτονιά μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Μαράκι μου πέρασα να δω τι κάνεις....χαθήκαμε.........καλή εβδομάδα!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. γεια... καλά να είσαι... εγώ είμαι εδώ.. και περιμένω ανάρτηση!! ... μάκια!! και καρδούλες! <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Μαρία μουυυ....μας λείπεις !! Ελπίζω να είσαι καλά !! Πανέμορφος είναι ο κουμπαράς που είχες φτιάξει καί τα μικρά καδράκια για τα παιδάκια !! Είσαι γλύκα...το ίδιο και ο Βέγγος σου !!
    Φιλάκια πολλά..καλή άνοιξη ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Μαρία μου, εύχομαι σε εσένα και στην οικογένειά σου,
    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ, με υγεία!!!
    Να περάσετε πολύ πολύ όμορφα!!!
    Με την αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Μαρία μου γεια σου!!!
    Σε παίρνω τηλ. αλλά μου λέει μια φωνή ότι δεν αντιστοιχεί σε συνδρομητή το τηλέφωνο σου!!!
    Τη διεύθυνση του μέηλ μου, την έχω διαγράψει κατά λάθος, πριν από ένα μήνα περίπου, και έχω χάσει όλες μου τις επαφές. Αν μπεις τυχαία στο μπλογκ σου (θα σε κάνω τηλεπαθητικά εγώ να μπεις χαχααχαααα), στείλε μου μέηλ στην καινούρια μου διεύθυνση: rodouserd@gmail.com
    Να περνάς όμορφα ό,τι και να κάνεις!!!
    Φιλιά πολλά πολλά σε όλους σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Μαράκι, χάθηκες!!!!!!!!!!
    Ελπίζω να είσαι καλά και να σε ξαναδούμε σύντομα στην γειτονίτσα!!!!!!!!!
    Φιλάκια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Μαρία μου, καλή χρονιά!! με υγεία...
    ελπιζω να τα ξαναπούμε... !!!
    νασαι παντα καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Περασαν τοσα χρονια... εκπληκτικο..
    Ελπιζω νασαι καλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή