Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

Το δικο μου συρταρι!!!!!

Μετα την προσκληση της Ρενας για τη φιλανθρωπικη Εκθεση στη
Θεσσαλονικη,εψαχνα μανιωδως να βρω ενα συρταρακι!Ρωτησα κι αλλους μηπως και......αλλα,επι ματαιω....Δυστυχως,κανενα συρταρακι δεν ηθελε ν'αποχωριστει το επιπλο του!!!!!!!!!!!!!Ηλπιζα ομως!!!!!!
Και καθως εκανα βολτα στα διπλανα σπιτακια της γειτονιας,να η λυση μπροστα  μου!!!!!Στο σπιτακι της Λουρδης ενα ωραιο καφασι,ειχε μεταμορφωθει σε εργο τεχνης!!!!!!!!!!Την ευχαριστω πολυ-κι ας μην το ξερει,θα την επισκεφθω ομως να την ευχαριστησω-γιατι εδωσε λυση στο προβλημα μου!!!!!!!Επρεπε και ηθελα να συνεισφερω κι εγω σ'αυτον τον αγωνα που κανουν οι γειτονισες της Θεσσαλονικης και η Ρενα!!!!!
Βρηκα λοιπον απ'τη λαικη ενα ωραιο καφασι-τι να σας πω μου φανηκε κουκλα-γιατι απλουστατα μουδινε λυση!!!!!
Το εκοψα γιατι ηταν τεραστιο,το καρφωσα,το εντυσα με υφασμα σαν καμποτο απο κατι παλια  κεντηματα,το ζωγραφισα,το εβαψα,το στολισα και ετοιμο το αρκουδοσπιτακι!!!!!!!
Τα γραμματα ειναι απο χαρτονι και τα εντυσα με χαρτινη κολλα!!!!!
Και η  SWEET καμαρωνει στην αυλη της!!!!!!






Τα καγκελακια ειναι τα στηριγματα που υπαρχουν μεσα στους καμβαδες ζωγραφικης που αγοραζω για τους πινακες μου.




Τελικα με παιδεψε λιγο το καφασο-συρταρι χαχαχαχα αλλα νομιζω εκανα την Sweet ευτυχισμενη στο σπιτακι της και καμαρωνει!!!!!


Θελω να ευχαριστησω πολυ την Μαρια απο το Scrapmaria.blogspot.com και της κανω ενα δωρακι ολοψυχα μεσα απο την καρδια μου



Μαρακι μου για σενα!!!!!

Ευχομαι σε ολους Καλη Εβδομαδα!!!!!

109 σχόλια:

  1. Very, very sweet, indeed, my dear !!!!!
    Δεν άντεξα να μην στο γράψω έτσι, αφού έτσι την ονόμασες την γλυκούλα σου αρκουδίτσα!!! Πολύ όμορφο το καφασοσυρτάρι σου Μαρία μου ! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Yes,it really is,i thik my dear!!!!!Ευχαριστω Μαριαννα μου,ολα για τα παιδια!!!!!!!
      Φιλια!!!!!

      Διαγραφή
  2. ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!!!ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!!!!!
    ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΠΟΛΥ!!!!!!!!Η ΑΡΚΟΥΔΙΤΣΑ ΓΕΛΑΕΙ!!!!!!!!!Η ΡΕΝΑ ΘΑ ΞΕΤΡΕΛΛΑΘΕΙ!!!!!!!!!
    ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙΣ ΟΜΟΡΦΑ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΞΕΡΕΙΣ!!!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Εφουλα μου!!
      Οντως γελαει,εχεις δικιο!!!!!!
      Φιλια!!!!!

      Διαγραφή
  3. Μπράβοοοοοοοοοοοοοοοοοο.......
    Πολύ ωραίο το καφασοσυρτάρι!!!! Τι κρίμα να μην σκεφτώ κι' εγώ τη λύση του καφασιού, μου άρεσε πολύ η ιδέα!!! Η Sweet, πανευτυχής!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλια μου σ'ευχαριστω!!!!Ας ειναι καλα η Λουρδη!!!!!
      Φιλια πολλα!!!

      Διαγραφή
  4. Μπράβο σου πανέφορφο είναι!!!Η αρκουδίτσα μια σκέτη γλύκα!!!
    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφη ιδέα ,πολύ όμορφο και το συρτάρι...Μακάρι να είχα ταλέντο και χρόνο να συμμετέχω κι εγώ σε τέτοιες προσπάθειες...Αλλά έχει ο Θεός...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο Μαρία!!!
    Έγινε πολύ όμορφο και πολύ γλυκό ταυτόχρονα!!
    Και δεν είχες και συρτάρι έτοιμο!!
    Είσαστε όλες τόσο άξιες!!
    Καλό σου μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαντρινα μου σ'ευχαριστω πολυ!!!!!Ολες ειμαστε αξιες!!!!!
      Νασαι καλα!!!!!

      Διαγραφή
  7. Very Sweet!!
    Πολύ γλυκό !!
    Ως έμπνευση, ως δημιουργία, ως προσφορά !!

    Σαμιώτικα χαιρετίσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αθηνα μου,εκανα προσπαθεια να το γλυκανω!!!!!!!
      Σ'ευχαριστω,φιλια στη Σαμο!!!!!

      Διαγραφή
  8. τι όμορφα πράγματα κάνεις... μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Mαρακι μου ειναι πολυ ομορφο!!!!Γεια στα χερακια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Mαράκι μου υπέροχο το καφασοσυρταράκι σου πολύ όμορφη δουλειά!!!Μπράβο!!!Φιλάκια!!!
    Υ.Γ.Το αποσπασμα που ακούγεται από την ταινία της Σταχτοπούτας πάρα πολύ καλό είναι το αγαπημένο μου παραμύθι θα έχω δει την ταινία με τα κινούμενα σχέδια ούτε και 'γω ξέρω πόσες φορές χα χα χα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφη μου,νασαι καλα!!!!!!!Ξεμωραθηκα και βαζω παραμυθια,αλλα μου φιανουν τη ζωη!!!!!!!
      Φιλια πολλα!!!!!

      Διαγραφή
  11. Φανταστικό το συρταράκι σου... μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. να σε καλα καρδια μου..το δωρακι σου θα το παρω μα τα χαρας..σ'ευχαριστω..πολυ πολυ..το Συρταρι σου..υπεροχο..τελοιο δουλεμενο..και η ιδεα σου να δωσεις μορφη στο καφασι..ακομα ποιο ομορφη..θα κανουμε την Ρενα ακομα ποιο χαρουμενη..σε φιλω ματια μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρακι μου το αξιζεις,σ'ευχαριστω πολυ!!!!!!
      Φιλια πολλα!!!!

      Διαγραφή
  13. ΚΑΛΕ ΦΙΛΕΝΑΣ! ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΚΟΥΤΑΒΑΚΙΑ ΕΠΑΝΩ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΔΕΝ ΧΟΡΤΑΙΝΩ ΝΑ ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΠΟΤΕ ΕΡΧΟΜΑΙ!!!!!!!
    ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ!!!!!
    ΑΝΤΕ, ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καταπληκτικό το καφασάκι σου Μαρία μου!!!μπράβο σου!!!επίσης της αγαπημένης Μαρίας μας(scrapmaria), της αξίζει πραγματικά η ανθοδέσμη!! Ειναι ήλιος αγάπης για όλους μας!!! Επίσης συγκινήθηκα με το τραγουδάκι της αγαπημένης μου μούσας Ροδούλας!!καταπληκτικό!!! φιλάκια σε όλες σας!!
    Υ.γ. νόμιζα ότι ήδη ήμουν αναγνώστριά σου , αλλά τώρα είμαι σίγουρα!!!είσαι καταπληκτική γλυκούλα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΕΙΝΑΙ!!!!!!!!

    ΠΗΡΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΚΑΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΑ ΜΟΙΡΑΣΩ. ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΑΔΙΚΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΕΙΣΑΣΤΕ ΑΞΙΟΛΟΓΑ ΑΤΟΜΑ ΕΒΑΛΑ ΚΛΗΡΟΥΣ. ΠΕΡΑΣΕ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ :) ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΝΟΜΗ .ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙΣ.
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΟ ΚΑΙ ΧΑΡΙΤΩΜΕΝΟ ΕΓΙΝΕ......ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Α, τι καλο που εγινε! Σκετη γλυκα!
    Φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. σου έχω ένα βραβείο.. αν μπορείς... πέρνα από τις μουσικές ... κλπ μου!!!
    (τα παρελκόμενα του βραβείου...δεν είναι υποχρεωτικά)

    εννοείται.. και το λέω πανέμορφες οι δημιουργίες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλά Μαρία μου τι όμορφο που έγινε ..!!!!! που το περίμενε το καφάσι να μεταμορφωθεί...σε συρταρι και σε σπιτακι στης αρκουδίτσας σου..χι..χι.. πόσο ευτυχισμενη δείχνει!!!!η ζωγραφικη σου ειναι υπέροχη... πόσες..φιλεναδες ζωγραφίζουν τοσο όμορφα.στην γειτονιά μας!!!!χαιρομαι παρα πολύ και ζηλευωωωω!! με την καλή εννοια..χαλαρώνω όση ώρα σου γραφω ακούγοντας τα όμορφα τραγουδια και μουσικές που έχεις βάλει..καποια στιγμή θα μου το φιάξουν και μενα...σε φιλώ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μαρία μου, πέρασα να πω καλό βράδυ, και βρέθηκα μπροστά σε άλλο ένα συρτάρι!!!! Πόσο μα πόσο σας θαυμάζω, δεν μπορείς να το φανταστείς. Τόσα πολλά συρτάρια, ΟΛΑ μοναδικά υπέροχα!!! Είστε όλες σας απίστευτες!!! ΤΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΜΟΥ ΣΟΥ ΔΙΝΩ Μαρία μου!!!
    Εμένα η βδομάδα μου μπήκε λίγο ανάποδα, και τρέχω και δεν προλαβαίνω. Σήμερα μπήκα σπίτι στις 10 και μισή, ίσα που έφαγα κάτι, και θα πάω για ύπνο. Έμπλεξα με τα γυναικολογικά μου. Ευτυχώς τελικά δεν είναι κάτι σοβαρό. Μόλις ξεμπερδέψω τελείως, θα επανέλθω. Ούτε τα σχόλια στο σπίτι μου δεν έχω απαντήσει ακόμη να φανταστείς. Και απ' ότι βλέπω, αύριο θα γίνει αυτό, πρώτα ο Θεός, γιατί αυτή τη στιγμή, μόνο τον ύπνο ονειρεύομαι.
    ΚΞαλό σου βράδυ αγαπημένη μου Μαρία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aγαπημενη μου και καλη μου Ροδουλα,ευχαριστω,ξεκουρασου και περαστικαι μην φοβασαι,ο Θεος μαζι σου!!!!!!!!
      Σ'αγαπω πολυ!!!!!!

      Διαγραφή
  21. Μαράκι, είναι πανέμορφο και γλυκούτσικο το συρταράκι σου! Μπράβο σου! Καλό Σ/Κ με ένα φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Βρήκες τη λύση και το έκανες πανέμορφο,μπράβο!!!
    Πολύ έξυπνα χρησιμοποίησες τα ξυλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρενα μου,προσπαθω με ανακυκλωση να φιαχνω καινουρια πραγματα!!Ευχαριστω!!!!
      Φιλια!!!!!

      Διαγραφή
  23. Μαρίααααααα τι έκανες με το template και μπερδεύτηκε έτσι;;;
    Ασχετα όμως απο τον αχταρμά,είδα το συρταροκαφάσι, θαύμασα την αποφασιστικότητα σου, την έμπνευση και την εκτέλεση! Μπράβο σου
    πολύ τρυφερό θέμα, ο,τι πρέπει για παιδιά!
    Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΓΛΥΚΟ ΜΟΥ ΚΟΡΙΤΣΙ ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ!!!!ΕΙΝΑΙ ΓΛΥΚΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΑΚΙ ΣΟΥ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΟΥ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ ΠΡΟΣΕΓΜΕΝΗ ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!
    ΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Η ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΔΙΟΡΘΩΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΕΚΚΝΕΥΡΙΣΤΙΚΟ.
    ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νασια μου,σ'ευχαριστω για τα καλα σου λογια!!!!!!!
      Λοιπον,οταν θαρχεσαι σε μενα,θα πατας τις δυο γραμμουλες στην οθονη της μουσικης η θα χαμηλωνεις τα δικα σου μεγαφωνα.Αυτο σαν παρακληση,γιατι τη μουσικη δεν μπορω να τη βγαλω,γιατι ειναι επιθυμια της κορης μου ναχω μουσικη,και το σπουδαιοτερο ειναι αφιερωση στη γλυκεια μου τη Ροδουλα,που μελωποιησε στιχους της Ρουλας-Σμαραγδενια-και το εκανε για ολες εμας!!Θεωρησα υποχρεωση μου να την τιμησω!!!!!!
      Χωρις παρεξηγηση ετσι?
      Φιλια πολλα σου στελνω!!!!!

      Διαγραφή
  25. Καλημέρα Μαρία μου!!!
    Να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!!!!
    Σου στέλνω πολλά φιλιά, με αγάπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Ροδουλα μου!!!
      Φιλια γλυκεια μου και αγαπημενη!!!

      Διαγραφή
  26. Μαρία μου, το e mail μου είναι: annoula2006@live.com
    Πολλά φιλάκια!
    Υ.Γ.
    Με έκανες να αγωνιώ τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μαρία μου, το e mail μου είναι: annoula2006@live.com
    Πολλά φιλάκια!
    Υ.Γ.
    Με έκανες να αγωνιώ τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μαρία μου, το e mail μου είναι: annoula2006@live.com
    Πολλά φιλάκια!
    Υ.Γ.
    Με έκανες να αγωνιώ τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μπράβο Μαρία τέλειο το έκανες!!!Μυαλό ξυράφι!!!Σε ευχαριστώ και για την ιδέα και τα σχόλια στην ανάρτησή μου.!!!!!Φιλιά πολλά.!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τελικά όταν θέλει ο άνθρωπος....την βρίσκει την λύση...
    Μπράβο Μαρία μου!!! Φανταστικό το συρτάρι σου!!! Πολύ χαριτωμένο!!!
    Μου άρεσε η λύση που βρήκες!...Να περνάς όμορφα! Θα τα λέμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως ηρθες,οντως αυτο ειναι αληθεια!Ευχαριστω,σιγουρα θα τα λεμε!!

      Διαγραφή
  31. Το συρτάρι σου έγινε υπέροχο!Τόοοοσο γλυκούλι!Μπράβο!Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σπιριδουλα μου σ'ευχαριστω,νασαι καλα,επισης!!!!!
      Φιλια!!!!!

      Διαγραφή
  32. Καλημέρα Μαρία μου... σ ευχαριστώ που έχεις την έγνια μου εμένα και του μπλοκ μου... εδώ τριγύρω είμαι , μπορεί να χάθηκα λίγο από το μπλοκ μου, όμως τη βολτίτσα μου στη μπλοκογειτονιά την κάνω σχεδόν καθημερινά (ασχέτως αν δεν αφήνω κάποτε σχολιάκια)
    καλημέρα από την ζεστή και ηλιόλουστη Κύπρο και καλή Κυριακή
    μου αρέσουν οι κατασκευές σου,είναι πολύ γλυκές
    και το αρκουδάκι πολύ γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ ΓΛΥΚΟΥΛΙ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ!!!!!ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ!!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!
    ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φωτολαμπιδα μου,ηρθες κι ελαμψε το blog!!!!!!!Σ'ευχαριστω,επισης!!!!!!
      Φιλια!!!!!

      Διαγραφή
  34. Να και το συρτάρι, έτοιμο και υπέροχο!!!Μπράβο σου κοριτσάκι μου!!! Σου εύχομαι καλό βράδυ, καλή εβδομάδα και φυσικά Καλή Πρωτομαγιά!!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλως τη γλυκεια μου τη Κικιτσα!!!Ευχαριστω,επισης και σε σενα!!!!!!!
      Φιλακια!!!!

      Διαγραφή
  35. είναι τόσο όμορφο και τόσο γλυκό!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαλλον επρεπε να βαλω κανενα γατο,θαταν πιο γλυκο!!!!!!!
      Γατο φιλακια κι απ'το διδυμο του Μπεμπη,Μαγιουλα μου!!!!!

      Διαγραφή
    2. χαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!!!!είναι πάρα πολύ γλυκό καλή μου!!χιιχιχ!!με έκανες και γέλασα!!!!!!!!!!!!!πάρα πολλά φιλάκια στο διδυμάκι!!!!!!!!!!!!!!!!!μιάου!!!!!!!!καλή εβδομάδα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!καλή πρωτομαγιά!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  36. ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΜΑΡΙΑ ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΝΑ ΓΕΙΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΕΔΩ ΟΤΙ ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΣΟΥ ΣΚΙΖΕΙ!!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλή Πρωτομαγιά,Μαρία!
    Γλυκύτατο το συρταράκι σου,το αρκουδάκι τέλειο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καλησπέρα Μαρία μου,
    Πέρασα να σε δω και να σου ευχηθώ:
    ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ να έχεις, και
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!
    Με την αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Kατι ξερει ο Θεος και σ'εστειλε!!!!Δεν μπορει,θαμασταν και σ'αλλη ζωη μαζι!!!!!!!Γι'αυτο τοσο μουσικο ταλεντο!!!!!!!
    Φιλια Ροδουλα μου!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. πως ειναι το γατάκι;;;μη του δινετε ασπιτρινη!!η ασπιρινη μπορει να αποβει μοιραια.οιυτε ντεπον τιποτα τετοιο..μπορει να πεθανει αν του δινετε ασπιρινη.μου του ειπε η κτηνιατρος μας.μακρια απο ασπιρινες και ντεπον τα γατια!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mαγια σ'ευχαριστω που μου το ειπες,δεν το ηξερα.Αυτα κολλανε μεταξυ τους,εχουν γριππη,τρεχουν και τα ματια τους,ερχονται και αδεσποτα και τα ταιζω,τι να κανω,αν δεν τα ταισουμε θα πεθανουν.Ασε,τα λυπαμαι πολυ.Ολοι τα διωχνουν.Που να τα πας ολα στο γιατρο,δεν πιανονται.Τελος παντων,σ'ευχαριστω!!!

      Διαγραφή
    2. πως είναι τώρα καλή μου το γατάκι;;;;;

      Διαγραφή
    3. ναι καλή μου σε καταλαβαίνω απόλυτα κι εμένα σκίζεται η καρδιά μου στα δύο όποτε βλέπω πεινασμένο αδεσποτάκι...ναι τα περισσότερα είναι άγρια και δεν πιάνονται...

      Διαγραφή
    4. Καλυτερα,οσο ζεσταινει ο καιρος,νομιζω θα συνελθει.Μαγια σ'ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον σου,δυστυχως ακομα στην Ελλαδα,εμεις τα ζωα,παιδευουμε τα καημενα τα ζωντανα.!!!!!!!!

      Διαγραφή
    5. ααα τι καλά!!πολύ χαίρομαι που το ακούω!!!!!!!ευτυχώς που υπάρχουν άνθρωποι σαν κι εσένα που τα σκέφτονται και τα αγαπάνε και τα ταϊζουν!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
    6. Νασαι καλα κοριτσι μου!!!!!Πολλα γατοφιλακια!!!!!

      Διαγραφή
  41. Χα ..χα.. με χαμόγελο Μαρία μου να έχεις ΄μια όμορφη πρωτομαγιάαα!!! και ενα καλό μήνα... όπως βλεπω ...και η φίλη μας η Ροδούλα πέρασε να σου ευχηθέι....και σε μένα ο Θεός μου την έστηλε ...Μαρία μου οπότε ειμαστε δύο μεχρι τώρα... και σίγουρα θα ειναι ακόμα πάρα πολλοί να χαιρόμαστε που γνωρίσαμε ενα εξαιρετικό άνθρωπο..!!!! φιλακια.. πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καλό μήνα Μαράκι μου γλυκό!!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καλημέρα και καλό μήνα.. Μετά από ηλεκτρονική κλήρωση βγήκαν τα αποτελέσματα του διαγωνισμού. Σ ευχαριστώ για την συμμετοχή και δημιουργία. Όποτε μπορέσεις πέρασε να πάρεις το βραβειάκι συμμετοχής σου. (ανήκεις στην κατηγορία ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ) (Επειδή δεν θέλω να αδικήσω κανέναν και καμία δίνω και στους υπόλοιπους ως δωράκι, ένα βραβειάκι συμμετοχής.)
    ΤΟ ΛΙΝΚ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ
    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2012/05/blog-post_72.html

    υγ-εχω βαλει στα δεξια μονιμο γκατζετ της αναρτησης του διαγωνισμου μου και απο κατω συμμετοχες και τους νικητες επειδη ειπες θες να δεις ολες τις συμετοχες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τοχω παρει δελφινακι μου.Απ'την αρχη τοδινες αυτο για τους συμμετεχοντες.
      Νασαι καλα.

      Διαγραφή
    2. ναι σε περιπτωση ομως που βγαινες νικητρια δε θα το παιρνες αυτο, θα παιρνες το δωρο νικητη.... σ ευχαριστω και παλι για τη συμμετοχη και την γλυκια δημιουργια σου..

      φιλουθκια..

      Διαγραφή
    3. ευχαριστω για την αποδοχη τυ βραβειου

      Διαγραφή
    4. Σαν να τοξερα οτι δεν θα βγω!!!!!!

      Διαγραφή
    5. :((( με στενοχώρησες τώρα Μαρία μου...γιατί έτσι αρνητικές σκεψούλες; εγώ μακάρι να μπορούσα να σας βγάλω όλους πρώτους..στενοχωρήθηκα που δεν γινόταν αυτό.. όμως στην καρδιά μου είστε όλοι πρώτοι...
      αν θες ,σήμερα συμπλήρωση 2012 αναρτησούλες..όσοι αφήσουν σχολιάκια θα μπουν σε κλήρωση και θα πάρουν ένα ταπεινό δωράκι φτιαγμένο από μένα..αν θες κόπιασε..και πού ξέρεις;μπορείς αυτή τη φορά να βγεις πρώτη... (αν θες , χωρίς υποχρέωση Μαρία μου,απλά σε ενημερώνω)

      Διαγραφή
  44. Μαρία μου περασα για μια καλήσπερα και βλέπω οτι έχεις κερδίσει βραβειο γλυκια μου....έτσι μπραβο να χαιρόμαστε όλες σε αυτήν την όμορφη γειτονιά!!!!και άλλα πολλα με το καλό!!!!!! πέρασε και απο μενα κερνω έκπληξη!!!!! φιλακια.πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Περασα,περασα μπραβο Ρουλακι μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Μαρία μου αγαπημένη, ήρθα να σου πω μια καλησπέρα!!!
    Τι κάνεις Μαράκι μου; Έφτιαξες στεφανάκι εχθές;
    Καλό ξημέρωμα να έχεις!!!
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ροδουλα μου,περασα απ'το σπιτακι σου να σε καληνυχτισω και να σε συγχαρω!!!!!
    Φιλιααααααααααα!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Πολύ γλυκό το καφασοσύρταρο!!!Μπράβο!Καλή σου μέρα και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Καλημερα,ευχαριστω πολυ για τα καλα λογια!!!
    Καλο μηνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Καλό μήνα και από εμένα. Η Sweet αρκουδίτσα είναι σκέτη γλύκα και το σπιτο-καφασωτο-σύρταρο άψογο. Θυμάμαι και άλλα συρτάρια με αρκουδάκια, θα 'χει πολλή δουλειά η Ρένα να τα κάνει ομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Σ'ευχαριστω.Ε,τ'αρκουδακια δεν θαναι δυσκολο να τα κανει ομαδα,τα αλλα θα ειναι δυσκολο να ταξινομηθουν γιατι ειναι καθε λογης θεματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Εξαιρετικό το συρτάρι σου Μαρία!!!Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Dear Maria, this creation is delicious and very sweet. Thanks for your visit to my blog and for your nice words.
    Kisses.
    Alessandra.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Γειά σου, Μαρία. Καλώς ήλθες και από την δικιά μου γειτονιά, το ΜΑΖΙ ΧΕΡΙ-ΧΕΡΙ. Ωραία ιδέα το καφάσι αντί για συρτάρι. Ήθελα και εγώ να πάρω μέρος στην έκθεση αλλά 1ον. Το έμαθα αργά και 2ον δεν είχα συρτάρι. Μου έδωσες ιδέες. Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΥΓ. Το συρτάρι είναι γλύκα. Το έκανες να φαίνεται πανεύκολο, ενώ ξέρω ότι έχει πολύ δουλειά. Πιστεύω ότι θα συνεχίσεις και στην επόμενη έκθεση συρταριών. Θα σε δούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή