Τρίτη 17 Απριλίου 2012

Αντιθεσεις

Καλη εβδομαδα σε ολους!!!!!!!!
Περασε και αυτο το Πασχα!Ολοι μας εχουμε ακομα την γλυκα των εορτων αλλα και μια πικρα,το τι μας περιμενει απο δω και περα!!!!!!
Αλλοιμονο στους Ελληνες,αν δεν βαλαν μυαλο!!!
Γυριζουμε πισω στη καθημερινοτητα,στη πραγματικη ζωη αλλα και το ονειρο!!!!!Στη τεχνη,στη μονη διεξοδο του μυαλου,που σαν νεραιδα,με το μαγικο ραβδακι της,σε παει σ'αλλους κοσμους,ονειρεμενους,στην αθωοτητα των παιδικων χρονων!!!!!!!
Η  ζωγραφικη ηταν η μεγαλη μου αγαπη απο παιδι!!!Οτι εβλεπα,το ζωγραφιζα!!!Ποτε δεν τη σπουδασα.Ποτε κανεις δεν μου ειπε για χρωματα, η  τεχνικες, η υλικα.Οτι ελεγε το μυαλο μου!!
Πριν μερικα χρονια,μανιωδης αναγνωστρια του περιοδικου Ιδανικο Σπιτι,ξεφυλλιζα τις σελιδες του και σταματησα σε μια φωτογραφια ενος σπιτιου,στην  Αραχωβα.Αυτη που μου αρεσε πιο πολυ,ηταν πολυ μικρη!Εμενα ομως με ταξιδεψε!!!!!Ηθελα να τη ζωγραφισω στο χαρτι!!!!Και τοκανα!!!Ενα πραγματικο σπιτι,σε χειμωνιατικο τοπιο,στη δικη μου παλετα!!!!!Με μπογιες απ'τη κασετινα της ανηψιας μου,ενα φυλλο Α4 και το μερακι μου!!!!!!!



Χειμωνιατικο τοπιο στη καρδια της ανοιξης!!!!
Περιμενοντας τ' ομορφο καλοκαιρακι,ανθισαν οι τοιχοι με μποκαβιλιες!!!!!!!!!Ακρυλικα χρωματα στο τοιχο του πλυσταριου!!!!











Λουλουδια και θαλασσα στη πολη!!!!Ετσι για να ξεφευγουμε λιγο!!!!!!!!Δια χειρος Μαριας!!!!!!!

118 σχόλια:

  1. Γειά σου Μαρία μου !!! Χρόνια ΠΟλλά με υγεία !!!! Ζωγραφίζεις υπέροχα !!!!! Χίλια μπράβο !!!! Έχεις πολύ ταλέντο !!! Πανέμορφος ο πίνακάς σου και η τοιχογραφία σου η καλοκαιρινή !!!! Κι εγώ αγαπάω τη ζωγραφική απο μικρή και πάντα με θυμάμαι να ζωγραφίζω μέχρι τα 20 που σιγά σιγά σταμάτησα...αλλά τώρα βρέθηκε στόν δρόμο μου η Μαρία Βιλλιώτη (δέν ξέρω άν την έχεις γνωρίσει ακόμα τη φίλη μας τη Ζωγράφο με το πολύ ταλέντο ;ο) και μας προσφέρει απλόχερα και με πολύ αγάπη τις γνώσεις της...είναι η Δασκάλα μας!!!!!... και έτσι άρχισα πάλι να ζωγραφίζω...όποτε καταφέρνω και βρίσκω λίγο χρόνο !!!!
    Το πόσο χαίρομαι γι'αυτό δέν λέγεται...και χαίρομαι επίσης πολύ που έχω συναντήσει εδώ μέσα τόσές ψυχές με τις ίδιες ανησυχίες και με ταλέντο απίστευτο !!!!
    Να είσαι καλά..πολλά φιλιά !!! :ο))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα συμφωνήσω σε ΟΛΑ με το Μυρσινάκι (δεν μπορώ να της αντισταθώ)ΜΠΡΑΒΟ Μαράκι!!!
      Χαίρομαι που πληθαίνουμε.
      ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
    2. Eτχαριστω πολυ και στις δυο σας!!Ε,αμα δε ταιριαζαμε,δε θα συμπεθεριαζαμε!!!

      Διαγραφή
    3. Α,πέρασε από δω η διαφημιστική μου εταιρεία!!! Είδες άμα πληρώνεις καλά...δεν χάνουν ευκαιρία! Μαράκι μου τις είχα δει τις ζωγραφιές σου και ήθελα να σου γράψω αλλά δεν είχα την δυνατότητα εκεί που ήμουν...Τέλος πάντων...να η ευκαιρία.Ήρθα να δω και να θυμηθώ...κι έπεσα κατευθείαν στο θέμα...Ναι μου αρέσουν πολύ, αν και δεν είναι η δική μου γνώμη περισσότερο βαρύνουσα από όλα αυτά τα όμορφα σχόλια που βλέπω εδώ μέσα!!! Εγώ βλέπω πως έχεις χέρι αλλά περισσότερο με νοιάζει που έχεις αγάπη στη ζωγραφική. Από μένα ό,τι θελήσεις...μπες και στην ετικέτα μαθήματα να δεις κάποια πράγματα αν σε ενδιαφέρουν...Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    4. χαχαχαχαχαΒρε Μαρακι,να σε πληρωσουν πρεπει που τους μαθαινεις,ετσι κι αλλοιως τα εργα σου σε διαφημιζουν εσενα!!!!!!!Και βεβαια ολα μ'ενδιαφερουν στη ζωγραφικη!!!!
      Νασαι καλα!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. ωωω πόσο με άγγιξαν αυτά τα λόγια
    Η ζωγραφικη ηταν η μεγαλη μου αγαπη απο παιδι!!!Οτι εβλεπα,το ζωγραφιζα!!!Ποτε δεν τη σπουδασα.Ποτε κανεις δεν μου ειπε για χρωματα, η τεχνικες, η υλικα.Οτι ελεγε το μυαλο μου!!

    το ίδιο συμβαίνει και μένα ... ω Μαρία μου με ταξίδεψες στό όνειρο μου ... μικρή το όνειρο μου ήταν να γίνω ζωγράφος , αλλά δεν έγινα :( αγαπώ πολύ την ζωγραφική, έχει χρόνια όμως να ασχοληθώ...

    ζωγραφίζεις πολύ ωραία...μου άρεσε η ζωγραφιά σου με ταξίδεψε....

    δες αυτο, κοντα στο δικο σου ειναι ενα τιποτα εμενα ,αλλα ειναι μεσα απο τη καρδια μου, μετα απο χρονια πριν λιγες μερες εκει που καθομουν θυμηθηκα τη ζωγραφικη μου την αγαπη μου για τη ζωγραφικη κι εκανα αυτο..
    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2012/04/blog-post_9789.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΖΕΙΣ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!!!
    ΣΤΟ ΔΩΜΑ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ; ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΟ ΒΛΕΠΕΤΕ ΣΥΧΝΑ; ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΚΥΜΑ ΚΑΤΩ-ΚΑΤΩ, ΤΟ ΠΕΤΥΧΕΣ ΠΟΛΥ!!!!!!!! Η ΑΛΛΗ ΣΟΥ Η ΖΩΓΡΑΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!ΜΕ ΕΧΕΙΣ ΑΦΗΣΕΙ ΑΦΩΝΗ!!!!!!!!!!
    ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ!
    ΤΩΡΑ ΕΙΔΑ ΤΟ ΜΕΙΛ ΣΟΥ.
    ΘΑ ΣΟΥ ΓΡΑΨΩ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΓΙΑΤΙ ΤΡΕΧΩ ΑΚΟΜΑ.....
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια μερα θα ζωγραφισουμε μαζι!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. ΑΜΕ!!!!!! ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ, ΜΕ ΤΗΝ ΦΟΒΕΡΗ ΒΙΛΛΙΩΤΗ!!!!!!!!!!
      Ε ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΚΟΠΑΝΑ ΒΕΒΑΙΑ........

      Διαγραφή
  4. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!!!!!
    ΖΩΓΡΑΦΙΖΕΙΣ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλεια η γωνίτσα σου... Θα σε γεμίζει όνειρα και ταξίδια μόλις την βλέπεις... Φιλιά και από εμένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλωσόρισες στην μπλογκογειτονιά !!
    Πολύ όμορφο το χειμωνιάτικο τοπίο ,
    κι ο άχαρος τοίχος έγινε με τα χεράκια σου χάρμα οφθαλμών !!
    Επίσης αγαπάμε Αχτίδα !!!!
    Χρόνια Πολλά , να σαι καλά, σαμιώτικους χαιρετισμούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. !!!!!!!!!!!!!!!!!!1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ Μαρία μου. Μπράβο σου!!! Έχεις ταλέντο.
    Ο άχαρος τοίχος υπηρετης της τέχνης!!! Τέλειο τον έκανες, αν μπορούσε να εκφραστεί, θα σε ευχαριστούσε με ένα φιλί, είμαι σίγουρη. Παλιότερα ζωγράφιζα κι εγώ, μέχρι τα είκοσι δηλαδή, αλλά τώρα υπηρετώ τη μουσική που με έχει κερδίσει και πλέον ζω μέσα από αυτήν.
    Συνέχισε Μαρία μου, περιμένω κι άλλα έργα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια πολλά.Εξαιρετική δουλειά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια πολλά Μαράκι μου γλυκό!Χριστός Ανέστη!!! και του χρόνου με υγεία και χαρά!!!φιλάκια. Πολύ όμορφη η ζωγραφιά σου και η τοιχογραφία σου άπαιχτη!!μπράβο σου γλυκούλα μου! Συνέχισε έτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νασαι καλα,αγαπημενη ζωγραφε!!!!

      Διαγραφή
    2. ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΑΝΗ ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΙΝΑΙ ΣΟΥΠΕΡ ΣΤΑΡ! ΤΗΝ ΞΕΡΕΤΕ ΟΛΕΣ!
      ΦΑΝΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!ΣΕ ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  10. Χρόνια πολλά Μαρία, Χριστός Ανέστη!!! Χαίρομαι που σε βρήκα και καλώς ήρθες στην όμορφη παρέα μας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟΚΑΡΔΗ ΔΑΣΚΑΛΑ ΜΑΣ!!!!!

      Διαγραφή
    2. Κικιτσα μου γλυκεια μου!!!Εχει δικιο το Εφακι!!!!

      Διαγραφή
  11. Μαράκι, τέλεια τα έργα σου... και η τοιχογραφία και ο πίνακας!
    Μπράβο σου, συνέχισε....
    Χρόνια πολλά..... φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ΦΙΛΙΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΙ ΑΥΤΗ ΕΝΑΝ ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟΙΧΟ!
      ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΙΣ!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Ελα συναδελφε,να κανουμε κι ενα μαζι!!!!!

      Διαγραφή
  12. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ....ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ...ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χριστος Ανεστη Μαρακι..να σε καλα..πανεμορφα ολα..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια Πολλά! Υπέροχη η δουλειά σου : ) Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!! ΔΕΝ ΣΕ ΗΞΕΡΑ ΚΑΙ Μ ΕΣΤΕΙΛΕ Η ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΟ ΕΦΑΚΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΒΡΗΣΚΩ ΖΩΓΡΑΦΙΖΕΙΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΧΕΙΣ ΤΑΛΕΝΤΟ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γλυκιά μου Μαρία, είναι εντάξει με αυτό που με ρώτησες, ελεύθερα.
    Την αγάπη μου σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ευχαριστώ για τη βοήθεια...Το διόρθωσα αμέσως...Και ανταποδίδω λέγοντας πως ίσως το ίδιο συμβαίνει και με το δικό σου προφίλ.Δεν βγάζει το σύνδεσμο.Η ζωγραφική σου εξαιρετική...Καλό βράδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. καλώς σε βρήκα!!!υπέροχη τοιχογραφία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ΜΑΥΑ ΜΑΣ!
      ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ, ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΜΠΕΜΠΗ!!!!!!
      ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΙΣ ΤΙ ΚΟΥΚΛΟΣ ΕΙΝΑΙ!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Έφη μας συστήνεις βάση του κυρίου χαρακτηριστικού μας;;χιχιιχιχ!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Ο ΜΠΕΜΠΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΟΥΠΕΡ ΣΤΑΡ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      ΑΜ ΠΩΣ!

      Διαγραφή
    4. @Effie 's Sweet Home Designs όπως τα λες είναι ΣΤΑΡ χχχαχαχαχαχαα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      @Maria's Lifetime Καλώς σε βρήκα!!!!

      Διαγραφή
  19. Καλως σε βρήκα Μαρία μου μολις διαβασα για σενα στις Ροδουλας ..και μπήκα αμέσως στο μπλοκ σου να σε γνωρίσω..και έμεινα άφωνη με αυτα που είδα και ζωγραφισες..και εισαι τελειως αυτοδίδακτη...χιλια μπράβο...και εμένα μου αρέσει να ζωγραφίζω....αλλα δεν τα καταφέρνω καλά.. δεν πειραζει όμως τωρα μαθαίνω και απο τα μαθήματα που μας κάνει η Μαρία Βιλλιώτη..οπως σου ειπε και η φιλη η Μυρσινη..πιο πανω...και γι αυτό που ρώτησες την Ροδούλα ...εννοειται να το κάνεις!!!!!φιλακια τα λέμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΣΤΗΝ ΝΑ ΛΕΕΙ....ΖΩΓΡΑΦΙΖΕΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ, ΓΡΑΦΕΙ ΠΟΙΗΜΑΤΑ, ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ, ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΣΠΙΤΑΚΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΜΑΡΑΓΔΕΝΙΟ ΤΗΣ....ΕΙΝΑΙ Η ΡΟΥΛΑ ΜΑΣ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Ασε Ρουλακι,εσυ κανεις αλλα που εγω δεν μπορω!!!!!Σε ακουω καθε μερα!!!!

      Διαγραφή
  20. Καλημέρα Μαρία.Ήρθα από το σπίτι της Έφης.Τι ωραίες ζωγραφιές!!! Δεν ξέρω να ζωγραφίζω αλλα έχω τόσες φίλες εδώ στην γειτονιά που είναι το ίδιο πράγμα.χαχα Μπράβο σου!!!!! Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΑ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!
      Η ΜΑΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΝΕΑ ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΟΛΕΣ!

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστω Ευα μου,νασαι καλα!!!!

      Διαγραφή
  21. Μαρια μου σε βρηκα απο την Εφη !!!Χρονια πολλα ,Χριστος Ανεστη !!!Τι υπεροχα πραγματα εχεις κανει!!!!!!Ειναι πανεμορφα!!!Καταπληκτικη τοιχογραφια!!!!!Εχω ενθουσιαστει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΜΑΡΙΑ ΘΑ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ; ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ;
    ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕΣ ΒΡΕ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευα μου,σ'ευχαριστω για τα καλα σου λογια.Νασαι καλα!!!!

      Διαγραφή
    2. Αμ,δε χαθηκα!Πτωμα ημουν και αποκοιμηθηκα!!!!!

      Διαγραφή
  23. Εφη μου, πόσο με συγκίνησε αυτή η κίνηση αγάπης σου προς τη Μαρία!!! Είναι υπέροχο αυτό που κάνεις, και ένιωσα την ανάγκη να το πω.
    Η Μαρία (ακούς Μαρία μου;) φαίνεται να είναι ένας ευαίσθητος, καλλιεργημένος και όμορφος άνθρωπος με ωραία ψυχή. Εμένα με κέρδισε(ς) μέσα από τα σχόλιά της.
    Κάτι καινούριο θα μας ετοιμάζει και χάθηκε χαχαχα (Ε Μαρία μου);
    Να ξέρεις Μαρία μου ότι από την παρέα αυτή που μπήκες τώρα, εμάς όοοολες, δε θα φας ποτέ πόρτα όπως λες. Είσαι ήδη μέσα στην καρδιά μας.
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΠΑΡΕΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΡΟΔΟΥΛΑ!!!!!!!
      ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Ροδουλα μου,σ'εχω στη καρδια μου!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Μαρία μου αφού γνώρισες την Εφη...και την ροδούλα..θα δείς τι όμορφους ανθρώπους θα βρείς εδώ μέσα..να σε καλωσορίσουμε ..και όσες έρχονται..στην παρέα...μην νομίζεις ότι και εγώ ειμαι παλιά;;;;..σχετικά καονούργια ειμαι και εγώ...αλλα έχουμε γίνει μια καταπλικτική..παρέα που έχει ανοίξη την αγκαλιά της για όποιον θέλει να ερθει..φιλακια΄΄

      Διαγραφή
    4. To διαπιστωσα δεοντως,ευτυχως!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  24. Μαρία να σε καλωσορίσω κι εγώ με την σειρά μου!!
    Είναι πολύ όμορφο το blog σου και ακόμα πιο όμορφες
    οι δημιουργίες σου, μπράβο!!
    Θα χαρώ να σε διαβάζω!!
    Θα σου πω σαν νέα που είμαι κι εγώ στην γειτονιά ότι εδώ
    θα συναντήσεις υπέροχους ανθρώπους που θα σε εκπλήξουν
    με την δημιουργία τους και τα καλά τους λόγια. Σίγουρα όταν
    έφτιαχνες το blog σου δεν θα περίμενες όλο αυτό που θα συναντήσεις.
    Καλή συνέχεια και θα τα λέμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΜΑΡΙΑ ΜΗΠΩΣ ΚΙ ΕΓΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΠΟΥ ΜΕ ΕΦΕΡΕΣ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΑΞΙΟΛΟΓΑ ΑΤΟΜΑ ΣΑΝ ΤΗΝ ΡΟΔΟΥΛΑ ΠΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΚΟ ΧΑΟΣ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑ ΚΑΛΑ. ΑΚΟΜΑ ΘΑ ΠΩ ΟΤΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΝΕΑ ΜΠΛΟΓΚΣ ΠΟΛΥ ΑΞΙΟΛΟΓΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ.......Ε ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΤΟΥΒΛΟΜΠΛΟΓΚΕΡ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΜΑΙ.....
    Η ΜΑΝΤΡΙΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΑΥΤΗ ΝΕΑ ΑΛΛΑ ΜΠΗΚΕ ΔΥΝΑΜΙΚΑ!!!!!!ΜΑΝΤΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγουρα η Ροδουλα ειναι ενα απ'τα πιο αξιολογα ατομα της γειτονιας και η ιδιοτητα της σαν δασκαλα,την κανει ακομα πιο αξιεπαινη!!!Εχει ευγενικη ψυχη και ηθος!!!!!Εγω χαιρομαι αφανταστα που συναντησα τετοια ατομα εδω μεσα!!!!Και μπραβο σε ολες μας-ε,να μην παινεψω και το σπιτι μου-που αναγνωριζουμε,η καθε μια την αξια της αλλης,Εφουλι μου!!!!!!!
      Αυτο ειναι καλη γειτονια!!!!

      Διαγραφή
    2. Μα τι λέτε βρε παιδιά, δεν είμαι εγώ το κέντρο Μαρία μου, εσύ είσαι.
      Και το διαδίκτυο μια μικρογραφία του έξω κόσμου είναι. Πας εκεί που βλέπεις ότι αξίζει. Αν όχι, δεν είναι δικό σου το πρόβλημα. Κάνεις δηλαδή τις επιλογές σου.
      Πολλά φιλάκια σε όλες σας.

      Διαγραφή
    3. Ε ΚΑΛΑ!!!!!!!! ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΕΔΩ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ;

      Διαγραφή
  26. Αχ βρε Ροδουλα μου!!!Παντα αξιοπρεπης!!!!Ολες μας ειμαστε στο κεντρο και κρινομαστε,κι ας ειμαστε στο blog μου.Χαιρομαι που εχω
    τετοιες φιλες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΚΑΛΑ ΑΠΙΘΑΝΟ Ε!!!!!!!!!
    ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΗΣ ΡΟΔΟΥΛΑΣ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eχει κι αλλα!!!!!Καλα εχω παει σε παραμυθι τωρα!!!!!!!Ασε ειμα σ'αλλο κοσμο,δεν θα κοιμηθω σημερα,σα τα μικρα παιδια που βλεπουν παραμυθια!!!!!!!!!χαχαχαχαχα
      ΕΙΜΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ!!!!

      Διαγραφή
  28. Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις Μαράκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλημέρα!!!!
    Το ακούω (και νιώθω και λίγο περίεργα χαχααχα) Στο τέλος θα μας βαρεθείτε χαχαχαχαααααα.
    Πάντως και η μουσική υπόκρουση που ακολουθεί είναι υπέροχη.
    Όσο για την τηλεορασούλα με τα κεινούμενα ΦΑ ΝΤΑ ΣΤΙ ΚΗ!!!!!!!
    Κόλλησα πρωί πρωί. Αχ τι μου έκανες Μαρία μου χαχααχα. Να ξέρεις ότι είμαι πιο παιδί από παιδί, ίσως βοηθά και η δουλειά μου.
    Εγώ όμως θα σταθώ σε μια φράση σου που με άγγιξε: "ΕΙΜΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ"
    Ξέρεις πόσο όμορφα ένιωσα που το διάβασα;
    Να είσαι ΠΑΝΤΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ!!!
    Την αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλημέρα!!!!
    Το ακούω (και νιώθω και λίγο περίεργα χαχααχα) Στο τέλος θα μας βαρεθείτε χαχαχαχαααααα.
    Πάντως και η μουσική υπόκρουση που ακολουθεί είναι υπέροχη.
    Όσο για την τηλεορασούλα με τα κεινούμενα ΦΑ ΝΤΑ ΣΤΙ ΚΗ!!!!!!!
    Κόλλησα πρωί πρωί. Αχ τι μου έκανες Μαρία μου χαχααχα. Να ξέρεις ότι είμαι πιο παιδί από παιδί, ίσως βοηθά και η δουλειά μου.
    Εγώ όμως θα σταθώ σε μια φράση σου που με άγγιξε: "ΕΙΜΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ"
    Ξέρεις πόσο όμορφα ένιωσα που το διάβασα;
    Να είσαι ΠΑΝΤΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ!!!
    Την αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου ..εγώ παιδιά γιατί ακουω ξένα τραγουδια;;; εσείς τι ακούτε;;;; πειτε μου!!!!

      Διαγραφή
    2. Θα σου εξηγησω στο blog σου,να το ακουσεις!!!!!

      Διαγραφή
  31. Mαρία μου καλημέρα και καλώς σε βρήκα στο χαρούμενο και χρωματιστό σπιτάκι σου!!Ζωγραφίζεις υπέροχα!!Έχω μείνει άφωνη από τον τόσο όμορφο συνδυασμό χρωμάτων που χρησιμοποιείς!!!Βλέπω είσαι καινούρια στη μπλογκογειτονιά μας να σε καλωσορίσω λοιπόν και εγώ και σε περιμένω και στο σπιτάκι μου να τα λέμε!!!!Φιλάκια και καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια!!!!!!!Περασα κι εγω απ'το σπιτακι σου καιεγω εμεινα αφωνη με αυτα που φιαχνεις,ξερεις με βελονακι,την αλλη μεγαλη μου αγαπη!!!!!
      Φιλακια και σε σενα!!!!!

      Διαγραφή
  32. Καλησπέρα Μαρία!!! Συγνώμη που τόσο καιρό δεν είχα μπει να σε δω αλλά γενικά δεν έχω όρεξη για υπολογιστή, μιας και έχει ανοίξει ο καιρός και έχω παρατήσει το blog μου στην τύχη του...χαχαχα Είμαι η κόρη της Έφης!! Ζωγραφίζεις πολύ όμορφα! Μπράβο σου! Αυτό που έχεις φτιάξει στο πλυσταριό είναι πανέμορφο!! Φιλιά και καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως το γλυκο το Ζετακι!!!!!Δεν πειραζει,εσυ εισαι κοριτσακι!!!!!!Ευχαριστω πολυ κοπελλα μου για τα καλα σου λογια!!!!Μοιαζεις τη γλυκεια σου τη μαννουλα!!!!
      Φιλακια!!!!

      Διαγραφή
  33. Μαρια μου η ζωγραφικη σου μου αρεσει πολυ να εισαι καλα γλυκια μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΑΡΑΚΙ ,
      Η ΚΑΤΡΙΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΥΡΙΑ ΜΕ ΚΑΠΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ!!!!!!!!
      ΤΗΝ ΑΓΑΠΑΜΕ ΠΟΛΥ ΟΛΕΣ!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. To καταλαβα γι'αυτο την ευχαριστω και την εκτιμω πολυ!!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Κατρινα μου σε ευχιστω παρα πολυ μεσα απ'την καρδια μου!!!!!

      Διαγραφή
  34. AAAAAAA!!!!!!!! τι όμορφα που ακούγεται!!!!!! σε ευχαριστουμε παρα πολύ..Μαρακι..αν δεν μου το ξεκαθάριζες δεν θα το έκανα...τα τραγούδια τα αλλα τα ακουσα σχεδόν όλα..χι..χι.. αλλα καποια στιγμή σηκώθηκα...και ίσως να το έιχε πεί τότε...χι..χι..γι αυτό δεν το ΄'ακουγα..και ουτε ειχα δεί τα βελάκια... ειναι πολύ ωραιο που ακους μουσική ενω γραφεις ..η διαβάζεις τα σχόλια..ααααα ζηλευω!!!!!θα βάλω τα εγγπονια να μου το κανουν και εμένα..χα..χα... φιλακια.....πολλα...θενκς....χι..χι.. το άγγλικό μου σκίζει έ;;;; ξαναφιλώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στοπα εγω!!!!!!!!!!!!!!!Ειδες τι ομορφα ειναι?Αντε,ειπα να το κανουμε μοδα,να βαλουν ολες,να μην ειμαστε μες τη σιωπη!!!!!!!!!!!!!!!
      Φιλια πολλα!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  35. Μαρία μου σε ευχαριστω παρα πολύ για τα χρονια πολλα στον Γιωργο μου...Θα κανω αναρτηση με το θεμα...να ξαναπερασεις απο μενα...τα λεμε...φιλιακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Nα τους χαιρεσαι ολους βρε Ρουλακι!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλώς σε βρήκα Μαρία μου ! Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά ! Τα έργα σου είναι υπέροχα !! Χαίρομαι που βρεθήκαμε κι ελπίζω να τα λέμε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριαννα μου,καλως ηρθες!!!!Χρονια Πολλα,Αληθως Ανεστη,ευχαριστω για τα καλα σου λογια!!!!!
      Σιγουρα θα τα λεμε!!!!!!

      Διαγραφή
  38. Α, δεν παίζω! Εχω χάσει πανέμορφα πράγματα! Τ Ε Λ Ε Ι Ο !!!Μαρία μου, χίλια μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. συγχαρητηρια!με ταξιδεψε κι εμενα ο πινακας σου,πανεμορφος!και καλώς σε βρήκα,και Χριστός Ανέστη!(κι εμενα η κορη μου σπουδαζει Ψυχολογία,μα στην Πάντειο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως ηρθες Χρονια Πολλα!!!!!
      Καλη τυχη στο κοριτσακι σου!!

      Διαγραφή
  40. Έρχομαι από της Εφης, καλώς σε βρίσκω ταλαντούχα Μαρία. Θαύμασα τα υπέροχα έργα σου, κομμάτια που μιλάνε από μόνα τους!!! Συγχαρητήρια!!

    Σταδιακά είχα κι εγώ μεράκι για ντεκουπάζ, μεράκι για ντεκόρ με λουλούδια, μεράκι για Scrapbooking, ράψιμο, κέντημα, πλέξιμο, ασχολίες οι οποίες με ξεκούραζαν και με βοηθούσαν ψυχικά. Σιγά σιγά κι ένα ένα τα εγκατέλειψα, ορισμένα όχι τελείως, όμως βρήκα άλλους τρόπους και μετά βρήκα εσάς που παρακολουθώ και θαυμάζω τις τέχνες σας, τις προσπάθειές σας, την αγάπη σας γι αυτό που φτιάχνετε. Τώρα με χαρά προσθέτω κι εσένα, χαρηκα πολύ που σε γνώρισα!

    ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευη μου καλως ηρθες απ'τα μακρινα ξενα!!!!
      Η καθε μια εδω μεσα κατι εχει να προσφερει διαφορετικο,και οντως υπαρχουν πολλα αξιολογα ατομα,κι εγω ειμαι πλεον τυχερη που περιστοιχιζομαι απο τετοια!!!!!!!
      Νασαι καλα για τα καλα σου λογια!!!!!!
      Χρονια Πολλα!!!

      Διαγραφή
  41. Σε γνώρισα μέσα από την Εφη και ήρθα να σε γνωρίσω και από κοντά και αυτό που συνάντησα με άφησε άφωνη,τι εκπληκτική δουλειά είναι αυτή!!!!!
    Χαίρομαι που ήρθες στη μπλογκογειτονιά μας,καλώς σε βρήκα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρενα μου καλως ηρθες!!!!
      Σ'ευχαριστω πολυ!!!!Καλως σας βρηκα κι εγω!!!

      Διαγραφή
  42. Μαρία μου, καλή εβδομάδα να έχεις!!!
    Είδες Μαρία μου, τώρα που ήρθες στη σωστή γειτονιά, πόσο σε αγκαλιάσαμε όλες, με αγάπη;
    Να είσαι πάντα καλά και χαρούμενη Μαρία μου!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Μαρια καλως ορισες και σευχαριστω για την επισκεψη σου
    πολυ ομορφη η ζωγραφικη σου
    σε τετοιο πλυσταριο ποιος δεν θα θελει να βαζει καθε μερα ''μπουγαδα'''????
    να εισαι καλα κοριτσι μου και παντα δημιουργικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Πωωπωωωωωω!!!! Ειναι μαγευτικο το τοπιο και οι βουκαμβιλιες σαν αληθινες!!!
    Δεν εχω λογια! Χριστος Ανεστη και παντα ομορφιες!!!
    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρονια Πολλα καισ'ευχαριστω πολυ!!!
      Νασαι καλα,καλωσηρθες!!!

      Διαγραφή